شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ نفسم ✿



دلــم آرامــش می خــواهد

 

در بـــی دلهـــره تـــرین آغـــوش دنیـــا



پ.ن 1: شوهری دلم برات خیلی تنگ شده

پ.ن 2: خدایا یک کاری کن

زودتر این دوری تموم بشه

دوباره شوهریم و بغل کنم

اون همه آرامش منه

نظرات 5 + ارسال نظر
علی آزاد یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 06:11 ق.ظ

سلام خواهر گلم.
خوبی عزیز جان.
چه خبر.
دوباره مسدود شدی تو کلوب!
دلمان هوایت را کرده ،
آن همه شور حالت را کرده!
همیشه برات دعا میکنم. خداشاهده.
امیدوارم یه روزخوب وسرحال دوباره بشی.
مواظب خودت باش گلم.
دوست دارم :)
بوس.

درود داداش علی سپاس شکر خدا هستم شما چطوری ؟؟؟؟
توی کلوب مسدود نشدم حذف عضویت زدم شیطونی کردم شوهری ممنوع کرده
منم دلم برای شما و همه اون مهربون های کلوب تنگ شده
سپاس از مهرت منم برای همتون دعا میکنم
سپا داداشی امیدوارم تندرست و خرسند باشی

یه دوست یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام آزی
اینقده دلتنگی میکنی که ما هم دلمون تنگید

sepas

علی آزاد یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

آهان پس شیطوووون. :))
منم شکر خدا خوبم.
اصن از جوابی که میدی حس امیدو میفهمه آدم.
ای ول.
باش.
خلاصه ما به فکرت هستیماااااااااااااااااااااااااااا.

فدات داداشی منم همیشه به یاد شما هستم مهم نیس توی نت باشم یا نباشم مث داداش واقعیم دوستون دارم سپاس که شما هم من و فراموش نکردید

ندا یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.nedadel.blogfa.com

سلام دوست خوبم وبلاگت عالیه. با تبادل وموافقی؟خبرم کن
به امید موفقیت در زندگی..

علی آزاد یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

آبجی جون
من وبلاگتو تو کلوب به چندتا از دوستان فرصت که میشه
معرفی میکنم.،
خیلی خوششون میاد از وبلاگت. وبرات هم آرزوی سلامتی میکنن.
میگن یه شور وحس قشنگی توشه که واقعیه .
خلاصه تنهانبودن به حضور فیزیکی آدمها کنار هم نیس
به یاد هم بودن آدمهاست همیشه.
خیلی یادها به یادته که تو نمیبینیشون ولی
هر وقت یه حس کوچولو قشنگی تو دلت پیدا شد بدون که
رفقات یادت کردن :))

سپاس داداشی من فقط میتونم براتون دعا کنم همین خدا بزرگه اون همیشه به یاد همه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد